Kitchen Aid

Jag har alltid velat ha en Kitchen Aid. Såg Leila på tv för nån dag sen och fastnade för den gula. Sååå snygg! Annars är ju den rosa jag vill ha... får kanske ha en av var? ;D Stort plus att 1OOO kr går till rosa bandet om man köper den rosa. Gillas!

Saftflaska & teburk - Åhléns, mugg & tesil  - inreda.com


Marielle

Åh, jag vill också ha en Kitchen aid, synd bara att de är så dyra, det är ju inget man impulsköper direkt :(

2010-07-17  21:16:56 http://mariellekarusell.blogg.se/
dagenskreativa

De är verkligen snygga & bra:) Jag köpte en i den klassiska färgen:P,svart så klart, fast det hade ju varit sött med den rosa med. Kul att du startat upp en mat & bakblogg:)



Kram Anna

2010-07-18  11:07:22
Mollymus - bloggar från Uppsala

Nu har just DU en chans att bli dagens blogg! Kom igen, det tar bara några sekunder att skriva "jag är med" och sen kanske du får ta del av mina 400 unika besökare! :)

Ju fler kommentarer, desto större chans att vinna! :D Tveka inte!!

Kraam och LYCKA TILL!

2010-07-18  14:23:15 http://mollymus.blogg.se/



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?